Θετικά ήταν τα μηνύματα των φίλων του αυτοκινήτου από το «Athens Rally Sprint» που εν μέσω οικονομικής κρίσης διοργανώθηκε με επιτυχία στους χώρους του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού
Παρά το γεγονός ότι η εποχή δεν ήταν και η καταλληλότερη (κυριακάτικο πρωινό καλοκαιριού, που σχεδόν όλος ο κόσμος πηγαίνει στη θάλασσα) περισσότεροι από 1.500 φίλοι του αυτοκινήτου προσήλθαν στις εγκαταστάσεις του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, για να παρακολουθήσουν από κοντά το πρώτο Athens Rally Sprint, που τα αθλητικά σωματεία ΜΕΛΑΝΙΩΝ και ΑΛΑΜΕ, με την τεχνική και όχι μόνο υποστήριξη της IRON TEAM, αποφάσισαν να διοργανώσουν ανάμεσα στους αεροδιαδρόμους, τα πλακόστρωτα και τα στάδια και τα κτίρια. Η διαδρομή των 10 χλμ. σχεδιάστηκε από έμπειρους αγωνιζόμενους, για να προσφέρει ένα αγώνα 30 χλμ., αφού πραγματοποιήθηκε τρεις φορές από κάθε αυτοκίνητο.
Αν και ξεκίνησαν δυνατά τον αγώνα, οι Παναγιώτης Καϊτατζής και Γιώργος Καμμένος με Mitsubishi Evo IX, μετά τον 1ο χρόνο στο 1ο σκέλος, αντιμετώπισε πρόβλημα και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη, ανοίγοντας τον δρόμο στους Στέφανο Καμιτσάκη και Φίλιππο Τζεφεράκο με ίδιο αυτοκίνητο (Mitsubishi Evo IX) να πάρουν τη νίκη στον αγώνα, μετά τον 1ο χρόνο και στα 2 άλλα σκέλη. Την ίδια στιγμή, κατακτούσαν την ομάδα Ν και την κλάση τους, Ν/4. Στη 2η θέση της γενικής κατάταξης και την 1η της κλάσης Ν/3 βρέθηκαν οι Μάριος Ξανθάκος και Μάνος Παπαγεωργίου με Honda Civic Type-R, ακολουθούμενοι από τους Δημήτρη Αμαξόπουλο και Μίνωα Μιχελάκη με Peugeot 205, κερδίζοντας παράλληλα και την κλάση τους, ΕΕ/10. Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, την 1η της κατηγορίας F2 και παράλληλα την 1η της κλάσης Α6/ΕΑ6 βρέθηκαν οι Στέλιος Χαλδαίος και Κωνσταντίνος Σαμαράς με Citroen C2 R2.